دستیار ولاسکو: گروه بندی لیگ جهانی به نفع ماست/ ولاسکو به دلیل بیماری به لوزان نرفت

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

دستیار ولاسکو: گروه بندی لیگ جهانی به نفع ماست/ ولاسکو به دلیل بیماری به لوزان نرفت
بازديد : 1000


دستیار خولیو ولاسکو با ابراز رضایت از گروه بندی مرحله مقدماتی لیگ جهانی، گفت: ولاسکو به دلیل بیماری در مراسم قرعه کشی شرکت نکرد.
احمد مساجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره قرعه کشی بیست و چهارمین دوره لیگ جهانی، اظهار کرد: فکر می‌کنم که خیلیخوش شانس بودیم که در گروه دوم در کنار تیم‌های قدرتمندی مثل روسیه، ایتالیا و کوبا قرار گرفتیم. اگر چه برخی معتقدند گروه سختی است ولی معتقدم از آن جایی که ما برای کسب تجربه به لیگ جهانی می رویم خیلی خوب است که مقابل تیم‌های بزرگ و صاحب سبک والیبال جهان به میدان برویم. خوشبختانه این فرصت به وجود آمده است و اکثر تیم‌هایی که در گروه ما هستند از قدرت‌های شناخته شده جهان به شمار می‌روند.
وی ادامه داد: تیمی مثل ایتالیا بیشترتاکتیکی بازی می‌کند. از طرف دیگر کوبا قدرتی بازی می‌کند و روسیه هم تلفیقی از هر دو سیستم‌ را کار می‌کند. این شرایط بسیار خوبی را برای ما فراهم می‌آورد، چرا که ما در هر بازی مجبوریم از یکروش متفاوت جلوی تیم‌های متفاوت بهره ببریم. باز هم تاکید می‌کنم در گروه بندی بسیار خوبی قرار گرفته‌ایم. ما نباید با خود تعارف داشته باشیم، قرار است در لیگ جهانی شرکت کنیم و لیگ جهانی همیعنی برترین‌های دنیا دور هم جمع شده‌اند. ما نخستین سال ورود خود رابه لیگ جهانی تجربه می‌کنیم. در گام نخست باید هدفمان کسب تجربه و حفظ سهمیه باشد و بعد هم نیم نگاهی به قرار گرفتن در جمع هشت تیم و چهار تیم برتر داشته باشیم.
دستیار خولیو ولاسکو با اشاره به ارتباط تلفنی با سرمربی تیم ملی ایران، خاطر نشان کرد: ولاسکو به دلیل بیماری قدری برای سفر به لوزان سوئیس مشکل داشت. تا جایی که می‌دانم خودش دوست داشت در مراسم قرعه کشی لیگ جهانی شرکت کند، اما به هر حال نمی توانست برود.
به هر حال فکر می‌کنم به حضور فیزیکی ولاسکو در مراسم قرعه کشی هم نیازی نبود. چرا که ما پرونده‌ خود را از دو سال قبل خیلی خوب شروع کردیم و یکی از دلایلی که عنوان کردند تیم ملی ایران در لیگ جهانی 2014 هم می‌تواند مستقیما شرکت کند به دلیل عملکرد بسیار خوبی بوده است که ما از تیم ایران به جا گذاشته‌ایم. به هر حال در دو سال گذشته تیم ایران همواره در سطح بالایی کار کرده است. همه این‌ها کارنامه خولیو ولاسکو در ایران بوده وهمه در دنیا این موضوع را باور دارند وفکر نمی‌کنم خیلی حضور فیزیکی ولاسکو به عنوان سرمربی تیم ایران در مراسم لوزان سوئیس اهمیت داشته باشد.
مربی تیم ملی والیبال ایران، تاکید کرد: تا جایی که می‌دانم و همین دوهفته‌ قبل هم با ولاسکو صحبت کردم می‌توانم اطمینان دهم که وی علاقمند به ادامه همکاری با تیم ملیایران است. مطمئن باشید هیچ کس دوست ندارد محصول بذر زحمات خود در دو سال گذشته را رها کند.
منطقی این است که ولاسکو به ایرانباز گردد. حرف و حدیث‌ها همیشه از قدیم مطرح بوده است و از نظر من اهمیتی ندارد. ولاسکو علاقمند به همکاری با تیم ملی والیبال ایران است فقط قدری به دلیل بیماری بازگشت او به ایران عقب افتاده است. البته این جریان به نوعی به نفع فدراسیون ایران هم هست. چرا که حضور ولاسکو در ایران یعنی عقد قرارداد چهار ساله با وی و پرداخت جلوتر چهار ماه دستمزد به او از سوی فدراسیون والیبال ایران.
وی ادامه داد: فکر می‌کنم شرایط حاضر صرفه اقتصادی بهتری برای ایران دارد. ضمن این که امیر خوشخبر، سرپرست تیم ملی نیز هر ماه بازی‌های لیگ برتر ایران را روی یک هارد برای ولاسکو ارسال می‌کند. تا جایی ک من اطلاع دارم ولاسکو فروردین به تیم ملی ایران می‌پیوندد و اردوی تیم ملی را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و لیگ جهانی آغاز می‌کند.
مساجدی در پایان گفت: تیم‌های زیادی هستند که می‌توانیم در تهران و در حضور بیست هزار هوادار پرشور خود شکست دهیم و بدون شک برای برد و موفقیت در لیگ جهانی شرکت می‌کنیم.




موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف